Tuesday, March 16, 2010

kisah hari terakhir di kem ,

adoi penat yang sangat2nyeww , aku baru balik dari kem yang bleh memeningkan kepale otak aku bab asyik dw klaz motivasi jewwwwww , penat kowt , sabar jew la , kali nie aku nak cite mase ary last jeww bab aku penat nk tulis adoii , da la kaki sakit gegilewwww ,

ary niee ary last aku kat kem , sedih uh deww lajugak bab aku rase aku minta kat seseorang yang bernama ISA aku suke die as a friends ok , hehe , die uh agak ensem , aku xleh la nak bagi tunjuk gambar kat kowg bab die nie sengal x bagi owang ambik gambar diee , hehehe

aku dorm 10 , ary nie kite owang bangun awal , pkul 4.45 pagi da bangun sebenarnye kena tunggu pukul 5.45 , dew yang set jam kul 4.30 PAGI you , hahaha , sengal tol , da masuk surau tak kira yang uzur or kena sembahyang sume tido , hahaha , trok toll , sengal , time kuliah lagi la aku tido kot , bapak tak tahan , tetibe kak aqilah kejut aju pastuh die urut belakang aku smpai sekrang terase kot , hahaha

mase dalam dewan , kumpulan aku jadie kumpulan yang paling aktif tegok la speww ketua nyeww aku kowt , hahah , aku bangun g ambik adiah , mase aku nak bagi chocolate cadbury kat kak miera , tetibe si ISA nie nak pukul aku ngan sijil , aku cakap la peww , die nak , aku cakap la , koe ambik la kumpulan koe punyeww , die nak pukul aku , aku pandang mate die , die pandang aku cm semacam kowt , aku pown wat aksi yang agak sengal aku nak campak botol pepsi kat die , dasyta kan , hahaha aku dapat rase sesuatu yang laen bila aku pandang ISA , laen macam tol budak niee ,

mase nak makan tengah ary , aku da kelaparan , aku ambik la nasik budak laki , aku tak perasan yang abang sengal uh tengok , aku pown maen ambik jeww ,tetibe mase aku ambik makanan abang ngok uh cakap , adek lauk cukup tak kalau tak cukup ambik kat sini , aku pownn jawap la , ALA LAUK CUKUP LA , ABANG NIE KECOH TOL , aku nie degil sikit suke menjawap , hahaha

mase nak balik uh la yang paling sedih , aku cam nak member ngan die owang jeww , die owang best kowt , mase dalam kete aku teringat kat ISA , oh kekasih gelap ku , aku teringat die rupenyew taw name aku , aku pown tak taw die taw dari maneww , sengal kau ISA , but i always waiting your myspace , HAHAHAHAHAAHA , hari yang sedih pulak ,

No comments:

Post a Comment