Thursday, April 1, 2010

APRIL FOOL !

ary nie 1/4/2010 , april fool an , taw ark aku nk pegi sekolah aku ase malas sngt bab aku taw ary nie mmg knea april fool pnyea la , taon lepaz aku knea lagi terok , siap die owg letak gam kt kerusi aku , spea nyea kjea , klu tak kwn2 aku , setan gondol la , hahahha

pagi tadie aku nk turun da van da knea da , kaen aku sngkut , kotor plax uh . adoi ! , ase malu sngt la nk g sekolah , pstuh , aku nmpak afifi aku lepax la ngn die smpai masuk g perhimpunan , da abz perhimpunan pagi yg bengong uh , aku pown jln nk masuk kelaz , tetibe nani tegor  ,

nani ; weyh mok baju kau koyak larh ,
aku ; manea2 ?
nani ; april fool !

setan tol la , tgk belom masuk kelaz lagie da knea , adoi ! sebelom mauk kelaz aku lepax ngn mas ngn nat jap , buhsan doh ,tetibe aku tak perasan yg ika jln kt stu die datang kt aku pstuh terkejut kn aku , pea lg aku terperajat larh , antoo tol la ika nie ,

mase rehat dea la bdak laki bangang nie ckp aku ngn kwn2 aku nie BOHSIA , antoo koe , jgea la nnti knea la uh , da lepaz rehat time SK ckgu x dea , yes bebas , pea lg aku ngn najmi pegi kntin bli mknan , sengal die bleh lagi pau aku , hot2 ! 

mase math , aku d arah oleh cg uh suh g sapu smpah kat belakang , aku sapu larh , da uh aku buang dlm tong smpah , da uh, aku nmpak kumbang keck aw , aku geli dgn insect cm uh , kumbang uh eh plax datang kt kerusi aku , aku da siap bersila da , hahhahhaha , aku ckp la , kumbang nie wt april fool kt aku plax , ish ,

mse BM aku duk ngn anchali [mmg aku duk ngn die pown] tapie aku jdie sengal bb die asyik merabe tgn aku aw , mase first die wt aku mnjerit , pstuh aku pndang die , die leh senyum pulax , nk kenea dark nie , die ckp la april fool , adoi da bnyak kli aku kenea april fool nie , ah! tension ! sabar jea nmpak nyea , da uh si AHZEE nie g ambik kerusi aku lax die bg krusi yg rosak , adoi nk nangis aku , setan nyea AHZEE , jgea koe esk aku wt lagi trok , smpai aty kwn2 aku wt april fool kt aku ,

No comments:

Post a Comment