Wednesday, July 7, 2010

gado ???

ermmh , gado ??? hello , gado ??? sklah aku niey kerap tol bdak gado , aku mmg plex , mslah ley selesai na gado jgk ... emm , k niey aku cite .

tdie , mase da blksklah , aku na g naek ats g tmpat tnggu van aku , aku terserempak ngn pa'ie , atau aku pnggil die kucing , hehehe dlu die comeyy skang comot , hahhaha :DD , sorry weyh , die niey member lame aku , aku rapat ngn die dlu , skang de da kerap ta dtg , bb uh aku da jrak jmpe die .. hurmmm . aku jln ngn die , ps uh terserempak ngn bdak pkai beg BUNGE BUNGE WANE BIR KEPINKGAN ,  hehehe , aku mmg minat die , tp ta mcm aku minat seseowg uh, aku tnyea la kucing pea name die , die ckp name die sakai , aku ckp la kaw jgn maen maen kucing , die ckp ye la aku nggil die sakai , aku ckp la kaw niey ! , ps uh die ckp la kt aku , ooooo kaw minat die ek ?? baek kaw ngaku , muke da merah uh.. aku da ta taw na ckp pea , aku wt bodo jeah .. and die leyy g taw at mamat uh , SHIT !!


ps uh mase aku ngh tnggu van aku tgk bdak bdak cm na gado aww , aku tgk jea la dr jauh , nmpak la daud ngn miyo , aku usha jea la ngn alyyn , ttbe deowg gado , si bdak yg aku minat uh masuk cmpur terajang budak , ish mamat nieyy , ps uh mase tgh gado uh , dea bdak nieyy tlg belasah skali , tp ta taw die backup sape aww , ttbe die jtuh bdak sume terajang die , adoyy , sian la ucin . ps uh die bngun na belasah blk die teros pengsan . OMG ! , sian nyea ...


then die meber die angkt die bwk g tepi , aku tgk jeah , then die sedar blk , die ckp 'spea yg na belasah aku , belasah la ' ps uh meber die trik die , die pengsan blk , aku tgk die mcm sakit aww , cian, sngt , klu la awek die dea kt stu , msti awek die mnangis . cian kt USIN .

No comments:

Post a Comment