Tuesday, November 9, 2010

SEARCHING !

heyy blogger ,
skang da kul 23:35 , aku masih menghadap blog . sebab dahh lame ta update an ? tetibe malam nieyy rase rajin . hehe :)
FYI . aku sudah pikir masak masak . aku na single ! utk sementara . aku ta na coup wt skang . Sebab aku pernah kecewa suatu ketika dahulu .
Alamak . Aku demam . batuk memanjang ! eyyh . lupe na cite . aku ade abg baru .

gelaran ; shino
umo ; 18 tahun
stay ; klang

hehehe :)) die abg yg setia . Heyy abg ! Kite masih baru , adeq harap kite mesti lame . AMIN !  Sayang abg !
eyyh , ARAU na dpt adeq baru . Maknenyea , aku akn dapat adeq ! Damn ! Aku appy giler biler arau g taw . pergh !
hehehe :)) rezeki melimpah kt mak ( mak arau ) , anak da bertunang ( abg ajak ) , ps uh na dpt anak baru ( da 6 bulan ) , sungguh happy mak ! arau ckp na balik nanti . minggu depan hary isnin . Aku harap betol bb da 3 bulan die ta balik umah , asyik busy ngn EXPO jeah . Arau arau .
Mak ! nieyy zatiee , klu zatiee da jmpe mak nanti , zatiee harap mak dapat terima zatiee :)
Mak ! nti na beranak suh Arau g taw zatiee taw :)
sayang MAK !
ily mak !

blogger ; sampai disin jeah , nyte nyte :)

No comments:

Post a Comment